Preguntes freqüents, tràmits i gestions

Som una institució independent que oferim als nostres socis i sòcies formació continuada mitjançant les seves Societats científiques i Filials territorials.

En aquest apartat trobareu tota la informació dels serveis que ofereix l’Acadèmia: Serveis als socis

Les Filials territorials són associacions de professionals de la salut situades en un àrea geogràfica de Catalunya, Balears, València, Andorra i Bilbao. Aquestes Filials organitzen, per sí mateixes, programes formatius per tots els seus membres, a fi de facilitar al màxim l’accés a la formació. Un soci o sòcia pertany a la seva Filial, prèvia sol·licitud, segons el seu domicili, independentment de la Societat a la qual està associat.

En aquest enllaç trobareu tota la informació per poder-se afiliar a l’Acadèmia, així com les aportacions trimestrals, que varien segons la titulació de cadascú: Fes-te'n soci

Cada Societat estableix la seva pròpia aportació, en moltes ocasions és un import simbòlic o fins i tot hi ha Societats que no tenen una aportació addicional a la de l’Acadèmia, en aquest enllaç hi trobareu la relació: Gestió aportacions

Tota persona interessada en rebre una formació pot ser-ne membre. Ara bé, cada Societat té els seus propis requisits, els podeu consultar en aquest enllaç: Aportacions i requisits de Societats

En aquesta apartat de la nostra pàgina web trobareu tota la informació relativa a com donar-se d’alta: Fes-te'n soci

Sí, per pertànyer a una Societat s’ha de ser membre de l’Acadèmia.

Si ja sou membres de l’Acadèmia i voleu donar-vos d’alta d’una altra Societat només cal que envieu un correu a administracio@academia.cat sol·licitant-ho.
Si us voleu donar de baixa d’una Societat en concret també ens ho heu de comunicar a administracio@academia.cat

Per donar-se de baixa de l’Acadèmia de Ciències Mèdiques i, per tant, de totes les Societats a les quals pertany s’ha d’enviar un correu sol·licitant-la a: academia@academia.cat

Heu d’enviar un correu amb les noves dades bancàries a administracio@academia.cat

Les dades personals es poden actualitzar mitjançant l’ Àrea Privada de l’Acadèmia: Àrea Privada Si no recordeu la contrasenya haureu de fer un “Recordatori de contrasenya” i rebreu un correu electrònic amb les indicacions.

No. El carnet és imprescindible per poder certificar l’assistència però si no el porteu o l’heu perdut podem fer un duplicat. El cost del mateix són 5€.

Tots els socis i totes les sòcies de l’Acadèmia de Ciències Mèdiques tenen accés exclusiu i personal a la seva Vida Acadèmica mitjançant el següent enllaç: Àrea Privada

Hi trobareu una àrea personal, una àrea amb les actes de les reunions de Junta de Govern de l’Acadèmia i de les Assemblees i una altra àrea amb el Fons d’imatges antigues.
Dins l’Àrea personal hi trobareu totes les vostres dades personals, acadèmiques i una relació dels ingressos rebuts si és el cas. Podreu modificar i actualitzar de les vostres dades personals si ho desitgeu.
En aquesta mateixa àrea hi trobareu un parell d’apartats relacionats amb la vostra formació on hi podreu descarregar els següents certificats:
- tots els certificats de tota la formació que heu realitzat amb nosaltres
- un certificat conforme heu format part d’una Junta Directiva d’alguna Societat o Filial

Si heu entrat a la vostra Àrea Privada i trobeu a faltar algun certificat envieu un correu a activitats@academia.cat

Enviant un correu a sales@academia.cat

Sí, a la recepció de l’Acadèmia tenim un espai on guardem tots els objectes perduts durant 1 any.
Podeu contactar trucant al 93 203 10 50 o enviant un correu a academia@academia.cat

No hi ha bar però posem a la vostra disposició màquines de Vending amb productes de qualitat per tal de que al menys pugueu menjar alguna amanida, fruita o entrepà, abans d’assistir a les sessions.

Majoritàriament, cada Societat té el seu apartat de Borsa de Treball a la pàgina web on es pot inserir una oferta mitjançant un petit formulari. Nogensmenys, en el Tauler d’Anuncis de l’Acadèmia també el podeu publicar directament.

En aquest enllaç podeu consultar els mitjans de transport públic que arriben a l’Acadèmia.

Sí, disposem de pàrquing exclusiu per a tots els socis i per a totes les sòcies de l’Acadèmia, s’accedeix amb el carnet i està situat al C/ dels Esport, 1.
Tenim un conveni amb la Residència Universitària Sarrià i compartim el pàrquing.
En aquest enllaç podeu consultar la tarida i el mapa d’ubicació: Contacte

Sí. A la recepció de l’Acadèmia us podem donar un codi QR provisional per poder accedir al pàrquing però primer us heu de dirigir a la recepció de l’Acadèmia, no es pot anar al pàrquing sense carnet o QR.

El número de soci correspon al del seu DNI o NIE.

Si compleix els requisits per poder demanar l’exempció de pagament, sí.
Segons l’article 36 dels Estatuts de la Fundació Acadèmia de Ciències Mèdiques es contempla la possibilitat de demanar l’exempció de pagament però s’han de reunir els següents requisits:
Més de 65 anys d’edat i que tinguin una activitat acadèmica (antiguitat) de més de 30 anys i que ho sol·licitin expressament, prèvia aprovació de la Junta de Govern de l’Acadèmia.

Enviar un correu a academia@academia.cat si:
  • Vol sol·licitar la baixa de l’Acadèmia
  • Vol sol·licitar el carnet de l’Acadèmia o un duplicat
  • Necessita consultar sobre objectes perduts
Enviar un correu a administracio@academia.cat si:
  • Ha de fer un canvi de domiciliació bancària
  • Vol sol·licitar una alta d’alguna Societat en concret i ja és membre de l’Acadèmia
  • Vol sol·licitar una baixa d’alguna Societat en concret i ja és membre de l’Acadèmia